SEO STRAIPSNIAI

SEO – viena populiariausių ir labiausiai giriamų reklamos galimybių, kuri gali užtikrinti, kad Jūsų verslas bus kur kas labiau žinomas, lengviau atrandamas ir susilauks kur kas didesnio dėmesio.

SEO optimizacija apima labai daug skirtingų procesų ir vienas iš jų yra SEO straipsniai. Tai gana dažnai analizuojama sritis bei dažnas jai suteikia per daug reikšmės, kadangi susikoncentruojama ties raktiniais žodžiais, tačiau pamirštama, kur jie būna talpinami, koks atsiperkamumas ir t. t.

Kas yra SEO straipsniai?

SEO straipsniai yra optimizacijos dalis, kuri didina atgalinių nuorodų skaičių į Jūsų svetainę. Kitaip sakant tai straipsniai, susiję su svetaine tematika, ir turintys nuorodą į Jūsų svetainę.

Apie tokius tekstus sklando labai daug įvairių mitų. Anksčiau straipsniai buvo gana lakoniški, skirti Google paieškos sistemai, tačiau ne žmonėms. Visgi, viskas keičiasi ir šiuo metu rašomi SEO tekstai turi būti naudingi skaitytojams. Į tokį turinį orientuojasi kiekvienas SEO specialistas. Anksčiau karaliavusi kiekybė šiuo metu nusileido kokybei, kuri yra vis reiklesnė, tad skatina tiek SEO specialistus, tiek tekstų kūrėjus labiau pasitempti.

Žmonėms kuriamuose tekstuose talpinama naudinga informacija, kuri padeda geriau suprasti tam tikras paslaugas, susipažinti su istorija, naudingais faktais ir panašiai. Tuose pačiuose tekstuose talpinami raktiniai žodžiai, ant kurių yra dedamos atgalinės nuorodos.

SEO straipsnių kaina

SEO straipsniai nėra brangūs. Kiekvienas norintis pagerinti savo puslapio pozicijas gali užsisakyti vos kelis straipsnius už kelis eurus ir matyti puikius rezultatus, didėjantį lankytojų srautą prekybos vietoje ar portale.

Straipsnio kainą lemia keletas kriterijų: ilgis, raktiniai žodžiai, kalba, ar reikalingas tik parašymas ar ir talpinimas.

Patarimai SEO straipsnių rašymui

SEO straipsnių sandara nėra sudėtinga. Keletas esminių patarimų SEO straipsniams:

  • pirmiausia labai svarbu pasirinkti tinkamus raktinius žodžius, kurie ne tik geriausiai reprezentuotų svetainę, tačiau ir būtų konkurencingi;
  • apgalvoti, koks turinys būtų naudingas skaitytojui. Pavyzdžiui, jeigu norite reklamuoti odontologo paslaugas – nereikia tiesiogiai rašyti. Kurkite tokius straipsnius, kuriuose pateikiama informacija būtų naudinga skaitytojui ir tik vėliau jis pamatytų, kas yra straipsnio pateikėjas. Pavyzdinės temos: kaip efektyviai balinti dantis? Kaip paskatinti vaiką prižiūrėti dantis? Ir panašios temos, kurios naudingos skaitytojui.
  • tekstui reikalinga ir atitinkama vizualizacija, kuri geriausiai apipavidalina pateikiamą informaciją.

Taip, kaip ir visi kiti optimizavimo procesai, taip pat kinta ir tekstų rašymo taisyklės. Būtina nuolatos domėtis, kad pavyktų neatsilikti nuo tendencijų ir kad tekstas būtų naudingas.

Norintys sutaupyti dažniausiai tekstus bando rašyti patys. Puiku, iniciatyva visada gera, tačiau nepamirškite, kad laikas, kurį skiriate tekstų rašymui, gali būti skirtas verslo puoselėjimui. Įvertinkite, kiek laiko sugaištate ir kiek galutinis rezultatas yra naudingas. Galbūt kur kas geriau tekstų rašymo darbus palikti profesionalams ir susikoncentruoti ties paslauga, kurią teikiate?

100% rezultato siekimas

Nuolatinė komunikacija

Patikimi darbo metodai

+370 625 23202

bacevicius@vytautas.net